Proszę o analizę logów O1

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aron55
    Classic
    • 2013
    • 28

    Proszę o analizę logów O1

    Sekundka, mikewrc ma na 7,5 cala 195/45, gdzieś też u kogoś czytałem że na 7,5 dał 215/45 i jest już ok, ale czy przy 8 calach będzie gut? Ich weiss nicht :wink:

    Co do wystawania dośc mocno to ile? 0,5 cm? Możesz dać fotkę od góry błotnika?

    PS. coś w stronce Ci galeria zamula, byłem przed chwilą bo chciałem sobie obejrzeć twoje prace :P
  • Emef
    Ambiente
    • 2011
    • 123

    #2
    Proszę o analizę logów O1

    Witam dziś podpiąłem Skodzianę pod kompa .Silnik 1.9 TDI AHF .Nadmienię że auto łapie tz Notlaufa . Proszę o analizę błędów i ewentualną pomoc w lokalizacji usterek.

    wyskoczyły mi takie błedy :



    Kod:
    VAG-COM Version: Release  311.2-N
    1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f
    
    Chassis Type: 1U - Skoda Octavia
    Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56
     
    Address 01     -------------------------------------------------------
       Controller: 038 906 018 GN 
       Component: 1,9l R4 EDC G000SG  2163
       Coding: 00002
       Shop #: WSC 31480
    3 Faults Found:
    17958 - Charge Pressure: Control Deviation
                P1550 - 35-10 - - - Intermittent
    00741 - Brake Pedal Monitoring
                27-10 - Implausible Signal - Intermittent
    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
                P1570 - 35-10 - - - Intermittent
    Readiness: N/A
    
    Address 03     -------------------------------------------------------
       Controller: 1J0 907 379  Q 
       Component: ABS/EDS 20 IE CAN  0001
       Coding: 13304
       Shop #: WSC 31480
    No fault code found.
    
    Address 08     -------------------------------------------------------
       Controller: 1U1 907 044    
       Component: CLIMATRONIC     V 1.0.0
       Coding: 01000
       Shop #: WSC 31480
    1 Fault Found:
    01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
                35-10 - - - Intermittent
    
    Skipping Address 15-Airbags
    
    Address 17     -------------------------------------------------------
       Controller: 1U1 919 034 G  
       Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V22 
       Coding: 00142
       Shop #: WSC 19411
       IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0X0309188       
    1 Fault Found:
    01176 - Key
                07-00 - Signal to Low
    
    Address 46     -------------------------------------------------------
       Controller: 1J0 959 799 AH 
       Component: 5T Zentral-SG Komf. 0001
       Coding: 04097
       Shop #: WSC 31480
    5 Faults Found:
    00953 - Interior Light Time limit
                25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
    00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
                27-00 - Implausible Signal
    00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
                35-00 - -
    00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)
                27-00 - Implausible Signal
    00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)
                27-00 - Implausible Signal
    
    End   -------------------------------------------------------


    Z góry dzięki za pomoc w lokalizacji błędów.
    moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      w silniku masz błedy z przeładowania , czujnika stopu i nie rozpoznania kluczyka przez imo .w klimie masz bład z silniczka klapy obiegu zamknietego ( pewnie zebatka pekła w silniczku . masz problem z parowaniem szyb ?). w komforcie masz błedy z nieznanego połorzenia wyłacznika lamki na suficie uszkodzonej maty grzejnej w lewym lusterku i niezrozumiały sygnał z zaków lewy przód i lewy i prawy tył . co do błedów z silnika to zrób lodi dynamiczne z bloku 3 8 11, ale najprawdopodobniej turbo do czyszczenia
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Wykasuj błedy i zrob logi dokladnie jak kolega wyzej napisal: 011,010,008 i 003
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • Emef
          Ambiente
          • 2011
          • 123

          #5
          Tak jest problem z parowaniem szyb tzn jak dłużej postoje i szyby zaparują to ciężko i długo długo zajmuje od dmuchanie ich.

          Co do błędów lusterek mogą one być spowodowane brakiem przełącznika z regulacją? , wyjąłem go ponieważ był uszkodzony i czekam na nowy.


          Jadę po kabelek wykasuję błędy i zobaczymy które wrócą. Może ktoś wytłumaczyć jak zrobić logi dynamiczne z tych grup ?
          moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            Tutaj opisane jak zrobic


            A tutaj filmik poglądowy:
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • Emef
              Ambiente
              • 2011
              • 123

              #7
              Z racji, że żawory n75 i n18 są takie same zamieniłem je miejscami aby wykluczyć uszkodzenie N75 lecz przyśpieszanie bez zmian (nolauft) następnie odpiąłem kostkę od przepływomierza i nadal to samo... Do tego dodam, że turbina średnio się odzywa, czasem znikomo sie odezwie czasem wcale jej nie słychać.

              Hm czas na logi dynamiczne... wieczorkiem podrzucę

              [ Dodano: Pon 16 Lip, 12 18:10 ]
              Zrobione zgodnie z filmem instruktażowym.

              Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_91724.html

              Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/emef006_91725.html

              Grupy: 010- http://vaglog.rtnet.pl/emef006_91726.html

              Grupy: 011- http://vaglog.rtnet.pl/emef006_91727.html
              moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Do gruntownego sprawdzenia cały uklad podcisnień.... rozumiem ze teraz uklad sprezarki pracuje na N75 ?
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • Emef
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 123

                  #9
                  Na N18 nie zmieniałem z powrotem. Czyli N18 jest na miejscu N75 i na odwrót.

                  Cały układ podciśnień co masz kolego na myśli dokładniej ? sprawdzenie szczelności wszystkich przewodów od turbiny ?
                  moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    powtórz logi bo logowałes w trybie awaryjnym . po kazdym przesciu w tryb awaryjny musisz zgasic silnik i odpalic przed logowaniem
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • Emef
                      Ambiente
                      • 2011
                      • 123

                      #11
                      german81, ok, Jak rozpoznać przejście w tryb awaryjny ?
                      moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      Komentarz

                      • karo
                        Drive
                        • 2009
                        • 77

                        #12
                        pojawia się pomarańczowa ikonka silnika albo zwyczajnie nie "idzie"/zamula. Jak już raz złapie przy logowaniu to przed kolejna próbą musisz zgasić auto.

                        Kup w aptece największą strzykawkę jaką mają i podłącz pod przewód idący od N75 do turbo i zobacz czy się w ogóle kierownice ruszają.

                        Komentarz

                        • Emef
                          Ambiente
                          • 2011
                          • 123

                          #13
                          A więc zajrzałem do kierownic turbiny. Nie mogłem ruszyć ręka tak zapieczone... Otworzyłem ręką na maxa i przygazowałem, turbo zaczęło wydawać tzw świst a wcześniej ledwo co ją bylo słychać... Dodam, że dosyć mocno kopciła.

                          zacząć od Wyciągania i czyszczenia ? czy sprawdzenia wężyków z podciśnieniem ?.
                          moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          Komentarz

                          • przemik
                            RS
                            • 2012
                            • 1610

                            #14
                            Chyba nie ma co powtarzac logów. Choc faktycznie zostaly wykonane w trybie awaryjnym jak slusznie zauwazyl Damian.

                            Masz dwa wyjscia... powtorzyc logi lub wyrwac sprezarke i wyczyscic.
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz

                            • arekand
                              Classic
                              • 2012
                              • 1

                              #15
                              german81, Witam.
                              Mam problem z utratą mocy. Do niedawna auto traciło moc po przeciągnięciu na 2 lub 3. Teraz całkowicie nie ma mocy , prędkość max 130 km/h. nie da sie wyprzedzać. Proszę o pomoc, jestem z Kutna może znasz dobrego fachowca z moich okolic.

                              Komentarz

                              • german81
                                L&K
                                • 2010
                                • 1414
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                #16
                                Emef, tak jak napisał przemek zrobienie powtórnych logów bedzie tylko 100%potwierdzeniem diagnozy zapieczonej geometri .
                                arekand, niestety nieznam nikogo z twojej okolicy .ale na poczatek przydało by sie sprawdzic błedy i zrobic logi ,bo inaczej to wrózenie z fusów .
                                diagnostyka vag 602-614-253

                                Komentarz

                                • Emef
                                  Ambiente
                                  • 2011
                                  • 123

                                  #17
                                  Zamieszczone przez arekand
                                  german81, Witam.
                                  Mam problem z utratą mocy. Do niedawna auto traciło moc po przeciągnięciu na 2 lub 3. Teraz całkowicie nie ma mocy , prędkość max 130 km/h. nie da sie wyprzedzać. Proszę o pomoc, jestem z Kutna może znasz dobrego fachowca z moich okolic.
                                  To kolego u mnie było dokładnie to samo... czytaj temat i wyciągnij wnioski.

                                  german81
                                  Zgadza się tylko ja nie mogę wyjść z trybu awaryjnego...
                                  moja skodzinka : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                  Komentarz

                                  • german81
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1414
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                    #18
                                    Emef, co znaczy ze nie mozesz wyjsc z trybu awaryjnego ? bład sie nie daje skasowac ?
                                    diagnostyka vag 602-614-253

                                    Komentarz

                                    • przemik
                                      RS
                                      • 2012
                                      • 1610

                                      #19
                                      E tam nie mozesz wyjsc... gasisz auto... odczekujesz 3 sek.... odpalasz... załaczasz VDCDsa.... i zaczynasz logowanie.... jesli znow wpadnie w tryb awaryjny... to gasisz... itd....
                                      Przemek
                                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                      Komentarz

                                      • darrtyb
                                        Classic
                                        • 2012
                                        • 5

                                        #20
                                        Witam!Mam silnik ASV Jeżeli można to proszę o analizę logów Log (0 - 003,008,011) .kilka miesięcy kierownice turbo były czyszczone,według mnie sztanga porusza się tak jak powinna ale auto wchodzi w tryb awaryjny.wywala błąd 17965 .Z góry dzięki

                                        Komentarz

                                        • K_Popiel
                                          Rider
                                          • 2010
                                          • 608

                                          #21
                                          Turbina Ci przeładowuje dlatego błąd 17965 oraz wejście w tryb awaryjny. Natomiast dlaczego przeładowuje to trzeba wykonać sprawdzenia opisywane wcześniej. Zaczął bym jednak od obejrzenia wężyków podciśnienia następnie czy dają się przestawiać kierownice w sprężarce, proponuję nie używać siły jeżeli nie chcą współpracować
                                          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                                          ------------------------------------------------------

                                          Komentarz

                                          • darrtyb
                                            Classic
                                            • 2012
                                            • 5

                                            #22
                                            Zauważyłem że przy odpaleniu silnika grucha wciąga sztangę i cały czas jest w tym położeniu podczas pracy silnika na biegu jałowym.Czy jest to prawidłowy objaw?Sprężarka wtedy na maksa pompuje a według mnie powinna przestawić się na minimum.Dobrze rozumuje?Zawory 108 z n 75 też zamieniałem,bez skutku

                                            Komentarz

                                            • rOBERTO795
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 3465
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                              #23
                                              zrób log 011 BS i bedziesz wiedział
                                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                              Komentarz

                                              • lukas_jg
                                                Rider
                                                • 2012
                                                • 600
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                #24
                                                Dodam od siebie, że można spróbować rozruszać geometrię ręcznie.
                                                Aby było wygodnie (w zależności od wersji silnika) można ściągnąć przewód gumowy dolotu przy EGR.
                                                Dobrze mieć też kapsel który posłuży nam jako "naparstek" i tym "naparstkiem" ciśniemy blaszkę sterującą zmienną geometrią turbiny - wciskamy i odpuszczamy kilka razy.
                                                Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                                                Komentarz

                                                • K_Popiel
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 608

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez lukas_jg
                                                  Dodam od siebie, że można spróbować rozruszać geometrię ręcznie...
                                                  Osobiście nie polecam tego sposobu, można narobić więcej szkody niż pożytku.
                                                  // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                                                  ------------------------------------------------------

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...